Arkiv för 9 maj, 2008

Min gravatar

Ni kanske vet att jag inte gillar den knypplade lilla bilden bredvid mina kommentarer. Bilden får sitt utseende efter den e-postadress man har angett (på något sätt som jag inte förstår). Så nu har jag fixat till min egen gravatar. Det står för Globally Recognized Avatar och ska följa med runt på alla de bloggar man besöker vare sig det är WordPress eller Blogger eller vad det nu är. Om stället man är inne på har kopplat sig till gravatarfunktionen vill säga. Du kan skapa din egen gravatar här.

Najtan fotar

Min samordnare gillar inte det kort jag har på vår skolplattform. Kanske inte så konstigt – det är taget utan blixt i badrummet medan jag balanserade på badkarskanten. Idag skulle det bli ändring. Vi anlitade en proffsfotograf, nämligen IT-Miras dotter, och bad henne ta både gruppbild och enskilda bilder. Jag har stora förhoppningar om att bilderna blir bra. Kolla in Najtans RosaHairspraysajt och se vad duktig hon är!