Najtan fotar

Min samordnare gillar inte det kort jag har på vår skolplattform. Kanske inte så konstigt – det är taget utan blixt i badrummet medan jag balanserade på badkarskanten. Idag skulle det bli ändring. Vi anlitade en proffsfotograf, nämligen IT-Miras dotter, och bad henne ta både gruppbild och enskilda bilder. Jag har stora förhoppningar om att bilderna blir bra. Kolla in Najtans RosaHairspraysajt och se vad duktig hon är!

2 Responses to “Najtan fotar”


  1. 1 Najtan maj 10, 2008 kl. 7:03 e m

    Ojoj tack så mkt 🙂
    Bilderna belv toppen!
    ska bara göra ett montage, så får ni välja vad ni vill ha.

  2. 2 IT-mamman maj 13, 2008 kl. 7:41 e m

    Najtan, jag har hört att ditt montage är super! Ska bli jätteskoj att få se bilderna!


Kommentera

