Hjälp!

old.jpgLotta har en rolig grej på sin blogg, nämligen en länk till ett ställe där man kan se hur man skulle ha sett ut om man var från ett annat ställe av världen. Man kunde också prova att se hur man skulle se ut som gammal, vilket jag gjorde. Sen när jag flinade mot mig själv från skärmen ramlade jag nästan baklänges av skräck. Och jag som inte hade något emot att bli äldre. Nej, jag vill inte möta mig som tant ännu. Bort med mig!

6 Svar to “Hjälp!”


  1. 1 Pippi oktober 1, 2007 kl. 8:52 e m

    Detta måste jag testa… Inte för att jag är säker på att jag vill se resultatet, men jag kan inte motstå lockelsen för det 🙂

  2. 2 Bloggblad oktober 1, 2007 kl. 9:05 e m

    Kul! Jag har förstås testat – och blev vettskrämd – utom då jag såg ”old adult” för det är ju det jag är…

    Men – jag gapade stort när min bror dök upp i rutan, min bild som man… vi är ju iofs lika i verkligheten, men ändå…

  3. 3 Persilja oktober 1, 2007 kl. 9:34 e m

    Måste förstås testa!!! Du ser ut som en blandning av Mona Sahlin och hon talmnannen (kvinnan)….öööh…Birgitta Dahl?

  4. 4 ugglemmamma oktober 2, 2007 kl. 8:02 f m

    Jättekul tips. Och skulle kunna vara användbart. Jag var förstås tvungen att testa och måste säga att det är lite synd att jag inte födde som man. Här finns stiliga killen http://uggleblogg.blogspot.com/2007/10/face-of-future.html

  5. 5 IT-mamman oktober 2, 2007 kl. 7:51 e m

    Alla ovanstående talare: Kul att ni också vill testa. Ugglemamma blev verkligen lik Michael Bolton! Sicken snygging! Väntar på att få se er andras bilder. De kanske redan ligger ute?

  6. 6 Maria-Jag blommar oktober 2, 2007 kl. 8:37 e m

    Måste gå och kolla den länken!


Lämna en kommentar