Kommer snart på en bio nära dig – var så säker

Måste suga på bloggträffskaramellen en stund till, men imorgon lovar jag att bli helt och hållet normal igen. Kulturbloggen har lagt in bilder och film från träffen. Mitt hemliga jag går åt skogen.

11 Responses to “Kommer snart på en bio nära dig – var så säker”


  1. 1 Persilja september 30, 2007 kl. 7:45 e m

    Aaaiiiii! Vad kul att få se lite!!! Men hallå! Det var ju så mörkt! jag såg dig ju inte riktigt!!! Himmel vad kul iallafall!!! hahaha!!!

  2. 2 itmamman september 30, 2007 kl. 7:46 e m

    Ledtråd: Jag finns även på bild.

  3. 3 Persilja september 30, 2007 kl. 7:59 e m

    Jaaa!!!!! Där!!!!! Nå ÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!! Hallå sötis!

    Det stämmer dessutom!!!!! Med min bild!
    Förutom hårfärgen! Den trodde jag var mer svart efter att ha sett bilderna däruppe i hörnet så länge!
    hihihi jättekul! Hurra för Kulturbloggen!

  4. 4 itmamman september 30, 2007 kl. 8:05 e m

    Nej, du kan inte ha hittat mig, för jag är inte söt. Och hårfärgen är inte så mörk längre nej, mer gul. Du får leta igen.

  5. 6 IT-mamman september 30, 2007 kl. 8:39 e m

    A va hör jag?! Vilken ton! Akta så jag inte spammarkerar dig! 😉

  6. 7 ugglemmamma september 30, 2007 kl. 9:15 e m

    Aha!! Ohemlig! Och jag fattade bums att leta efter foto på den skuggade person som presenterat sig som IT-mamman. Det stämmer med min bild också.

    Men egentligen kom jag hit för att ge dig ett tips – http://uggleblogg.blogspot.com/2007/09/jorden-runt-och-annat-strunt-en.html

  7. 8 IT-mamman september 30, 2007 kl. 9:23 e m

    My god, what have I done?!

    Men tack för bloggtipset!

  8. 9 Bloggblad oktober 1, 2007 kl. 9:42 f m

    Och titta vad jag hittade på Bloggportalen!

    De mest diskuterade blogginläggen just nu:

    Uppe i högra hörnet! Spana in det. Nu ska jag kolla på Kulturbloggens film och se hur du ser ut.

  9. 10 Bloggblad oktober 1, 2007 kl. 9:47 f m

    Nu har jag tittat på film och bild. Och ser att du är jättesöt!

  10. 11 IT-mamman oktober 2, 2007 kl. 7:49 e m

    Bloggblad, jag har spanat in. Tack för att du ser vad inte jag ser!
    Men söt…. nej du.


Kommentera

