När det är tävling..

…och fest på gång är allt möjligt. Kika in hos Maken om ni vill se mitt nya bloggställe. Kan bli lite trångt, men jag får definitivt vara i fred.

6 Svar to “När det är tävling..”


  1. 1 tävlingsledarenPersilja februari 17, 2008 kl. 10:24 e m

    Du kan få dsipens från ”före”bilden. Du är ju min förebild på så många andra sätt! ;D
    Snyyyyyggt sopskåp! Där kan jag flytta in!!!

  2. 2 Magda februari 18, 2008 kl. 9:06 f m

    Vilken skön idé! Troligen sista stället någon skulle leta efter en!
    Jag ska också pimpa! 😀

  3. 3 itmamman februari 18, 2008 kl. 7:11 e m

    Tävlingsledarpersilja, och det säger du NU!! När jag precis har arrangerat en ”före”bild. Ja, ja, den är uppskickad till bortre Norrland och du ska nog ha den i din mejlbox nu.
    Varsågod att flytta in! Jag kan maka på mig.

    Magda, pimpa på du!! Fast det gör mina vinnarchanser något mindre.. Men det gör inget. Kul om många deltar i Persiljas pimparmovement!

  4. 4 magda februari 18, 2008 kl. 7:50 e m

    Jag kanske pimpar utom tävlan… Baföratt, liksom. 😉

  5. 5 tävlingsledarenPersilja februari 18, 2008 kl. 8:01 e m

    Näe Magda! Delta! Jag inbjuder dig särskilt!

    Men IT-mamma; jag sa det faktiskt före ”nu”. Jag sa det redan igår och jag kan faktistk inte rå för att du inte kika in på din egen blogg nog ofta-sådeså! Men jag accepterar väl en fejkad före bild då när du nu gjort dig så mycket besvär och hämtat grannens sopor och allt.
    Lägger in den pronto.
    Puss!

  6. 6 itmamman februari 18, 2008 kl. 8:59 e m

    Magda, där hör du! Tävla!

    Persiljan, Ok då. Nu ser jag att du var inne här i går kväll. Ja men visst har grannen vackra sopor?!


Lämna en kommentar