Kindo

På Kindo kan man göra sitt eget släktträd. Jag blev ganska imponerad av hur lätt det var. Nu kollade jag inte så noga, men jag tror man kan växla mellan att till exempel visa IT-pappans släktingar och mina släktingar. Det går att bygga ut ganska långt. Det går också att förminska/ förstora trädet genom att klicka på ”löven” och man kan scrolla i sidled genom att klicka på kompasspilarna. Jag skriver det eftersom jag inte såg att man kunde göra så först. Ni ser det säkert direkt. En annan sak som kan kännas tryggt är att det är inte öppet för andra än dem man bestämmer sig för att mejla trädet till. Bilden här nedan är för liten för att ni ska kunna se ordentligt, men ni får ett hum om hur det kan se ut.

5 Responses to “Kindo”


  1. 1 anne-marie Körling juni 3, 2008 kl. 9:11 e m

    Men – så generöst att få ta del av detta. Tack min vän. Anne-Marie

  2. 2 IT-mamman juni 3, 2008 kl. 9:41 e m

    Anne-Marie, så lite så!

  3. 3 Martin juni 11, 2008 kl. 5:51 e m

    Hej!

    Kul att du har hittat till Kindo – blev glad när jag skrev hur bra du har sammanfattat vad vi gör.

    Kika gärna på fotoavdelningen där man kan ladda upp album, efternamnssidorna där man kan se information om sitt namn, samt vår avdelning Kända Ansikten!

    Sommarhälsningar Martin

  4. 4 IT-mamman juni 14, 2008 kl. 6:52 f m

    Det ska jag absolut göra, Martin! Tack!


  1. 1 Tack kära bloggare - Kindo-familjens blogg - Välkommen till familjen! Trackback vid juni 12, 2008 kl. 1:57 e m

Kommentera

