:-)

Mina kollegor och jag far runt en del i vårt jobb. Det är otroligt roligt att få kika in på varenda förskola och skola i kommunen och att både själv få inspireras och att få försöka påverka. Idag gick jag förbi denna skylt som satt på en dörr. Jag känner hopp om livet!

6 Responses to “:-)”


  1. 1 Ozzy maj 13, 2008 kl. 9:04 e m

    Hallegooo! Och hurra!

  2. 2 Ingela maj 13, 2008 kl. 10:18 e m

    Härligt! Hade det funnits en ”glada lappen”-sida så hade den här platsat direkt.

  3. 3 Mattemamman maj 14, 2008 kl. 9:20 f m

    Härligt. Det får väl bli nästa projekt:-)

  4. 4 Pippi maj 14, 2008 kl. 6:04 e m

    Vad härligt att mötas av så påtaglig kreativitet😀

  5. 5 CornyPersilja maj 15, 2008 kl. 11:34 f m

    Beundran pågor! Lovely!!!

  6. 6 itmamman maj 15, 2008 kl. 7:57 e m

    Alla ovanstående talare, jag gör vågen för eleverna ihop med er!


Kommentera

