Janne was here

Herr Björklund har varit i Hålan! Och jag visste inte om det utan fick veta det idag när jag läste Lokala Blaskan, först tre dagar efteråt. Jag fattar inte att han inte besökte någon av våra eminenta skolor. Det är klart att han ska få hälsa på näringslivet, men han kan väl bara kika in hos oss en kort stund? Bara stå i dörren och glutta? Jag hade gärna velat ta en kopp kaffe med honom och diskutera livets väsentligheter. Nästa gång du är här Janne – hör av dig!

Läser du bloggar förresten?

6 Responses to “Janne was here”


  1. 1 anne-marie Körling maj 8, 2008 kl. 5:22 e m

    Hej du, tack för din kommentar.
    Jag skrattade gott åt dina erfarenheter.
    Tänk – jag är i Göteborg på Bok & Biblioteksmässan.
    Kanske vi kan fika då… om inte Du har bokat in Björklund då?
    Många kramar och jättetack för din uppmuntran. Jag blåser in lite
    uppmuntran här från mig. Anne-Marie

  2. 2 Najtan maj 8, 2008 kl. 6:56 e m

    Det är klart jag sa ja till frågan 🙂
    älskar att fota!
    Jag kommer imorgon.

  3. 3 IT-mamman maj 8, 2008 kl. 7:20 e m

    Anne-Marie, har kollat att det är 25 – 28 september i år. Det brukar vara bloggträff på fredagen med efterföljande kändisspaning på Park. Klart vi ska träffas! Om jag får bestämma.
    Najtan, Hurra! Vad ska jag ta på mig?

  4. 4 tinate maj 8, 2008 kl. 10:20 e m

    Björklund i hålan? Tur man inte sprang på honom. Jag som går och hoppas på att någon ”kunde få tyst” på denne bakåtsträvare. En stor macka på Standebergs café kunde ju dock gjort att man fått in mannen på nya spår medan han tuggade!!!!

    Körling! Jag gillade din krönika i lärartidningen. Jag har nämligen inte heller hunnit med bondgården i tvåan. Kändes skönt att få ta del av dina formulerinag och tankar kring dilemmmat!

  5. 5 Jonas maj 9, 2008 kl. 7:28 f m

    Bok och bibliotek och er båda. Om man får vara med skall jag se till att komma!

  6. 6 itmamman maj 9, 2008 kl. 4:41 e m

    Tinate, en riktigt stor macka och ett långt prat och sen är han omvänd! Ska vi satsa på det? Har du läst Körlings bok än förresten?

    Jonas, vad kul! Vi spikar det!


Kommentera

