AudioFeed

Nej jag softar inte på jobbet. Det här skrev jag igår kväll och så fick tidsinställarknappen fixa resten. Bara så du vet det chefen, om du läser.😉

Nu tänkte jag skicka er till min andra blogg med det fantastiska ;-) namnet Lärbloggen. Den har jag för att visa andra lärare hur man kan blogga med Blogger. (De andra exemplen jag brukar visa har jag inte tillstånd att visa här, så dem får ni klara er utan.) Det jag tänkte att ni skulle göra på den andra bloggen, är att klicka på AudioFeed-knappen och lyssna på en man som läser upp inläggen. Jag tycker det är coolt och har As Good as it gets att tacka för idén. Man kan få en kvinna att läsa också, men jag valde en ståtlig man.

Varför ska man ha AudioFeed på sin blogg då? För att det är kul. Och för att elever som bloggar kanske växer när de får höra någon läsa med myndig stämma vad de har skrivit. Och för att det är kul. Som sagt.

När ni ändå är inne på Bloggen Med Rösten (Här på WordPress har jag inte en sån plug-in som kan fixa det åt mig) kan ni väl delta i omröstningen som finns där. Hittills är det bara jag och en stackare till som har röstat.😦

Hitta till bloggen via den här länken.

8 Responses to “AudioFeed”


  1. 1 Johi maj 7, 2008 kl. 3:18 e m

    Jag var där och jag röstade OCH jag fyllde i 16-30 år – så jag är en av dina UNGA läsare *haha* Fast jag är ju över 30… Fast jag är inte 31…

    BTW – vi måste språkas vid om måndag…

    kram

  2. 2 Lina maj 7, 2008 kl. 6:39 e m

    Jag trodde efter bilden att du bor i Göteborg, men så såg jag att kartan var liite större än så :)Jag bor utan för Göteborg, väster ut🙂 men om du ger mig en liten mer hint om var det gula huset ligger så kommer jag gärna!

  3. 3 Najtan maj 7, 2008 kl. 7:30 e m

    tack så jätte mkt för kommentaren🙂
    Jag har ju funderat på att praoa hos er, så vem vet.

  4. 4 itmamman maj 7, 2008 kl. 7:32 e m

    Johi, du är för evigt ung!😉 Vi hörs!
    Lina, aj då, bodde du väster ut? I havet? Jag bor norrut, fast inte så långt upp. Kan inte skriva orten eftersom jag vill vara lite hemlig även om jag har förstått att jag inte riktigt är det. Men du kan väl köra uppåt och leta efter en gul byggnad?

  5. 5 itmamman maj 8, 2008 kl. 4:52 e m

    Najtan, jag missade din kommentar! Vi var visst inne samtidigt och så hann jag publicera min innan jag såg din.
    Du är mer än välkommen att praoa!
    Hade tänkt anlita dig imorgon för ett litet uppdrag där bara den bästa fotografen är god nog… Någon du känner väl berättar mer. Hoppas du säger ja!

  6. 6 tinate maj 8, 2008 kl. 10:26 e m

    Chefen??? Är det M-mannen? Det är väl inte Uffe-puffe??!!!!!
    Hemma är väl du chef!

    Här bloggar man som man vill. Ingen kollar mig vetdu. Inga läsare, mannen är ute på surfcommunitys och chefen har fullt upp med Kinnarps möbler, vaktmästare och ny IT-organisation. Hihi.🙂

  7. 7 Stellan maj 9, 2008 kl. 4:35 e m

    Tinate, vi pratar M-mannen. Fast jag kanske ska vara på min vakt för Uffe-Puffe med? Brukar försöka få honom att tro att jag jobbar.😉

  8. 8 itmamman maj 9, 2008 kl. 4:37 e m

    Oj, jag var inloggad som maken! Inte lätt när man snor hans dator. Ovanstående kommentar är skriven av mig – IT-mamman.


Kommentera

