Virkad eller knypplad?

Va?! Var kom den knypplade avataren bredvid mina kommentarer ifrån? WordPress – skärp er!

13 Responses to “Virkad eller knypplad?”


  1. 1 Ozzy maj 6, 2008 kl. 9:58 e m

    Jag har också fått sån ful! En lila dessutom som jag inte gillar alls1 Fyl fyl!

  2. 2 Ozzy maj 6, 2008 kl. 9:59 e m

    Man vill ju nästan inte kommentera bara för att man har sån ful knypplad grej

  3. 3 tinate maj 6, 2008 kl. 10:10 e m

    Nu måste jag bara testa för att se om jag också får något knypplat. Den är definitivt inte virkad!

  4. 4 Maken maj 7, 2008 kl. 7:44 f m

    Det är en ny funktion som bygger på Gravatar-systemet. Gå till http://en.gravatar.com/ – där kan man lägga upp den bild man själv vill ska visas.
    Om man inte har valt någon, så blir det en sån där handarbetsmoj, och den skapas utifrån användarens e-postadress, så den ser alltid likadan ut. På så vis kan man känna igen även de som inte har en egen gravatar

  5. 5 IT-mamman maj 7, 2008 kl. 6:23 e m

    Men varför får inte alla en sån där ”gravatar”?

  6. 6 Maken maj 7, 2008 kl. 7:30 e m

    Fast det är ju precis det de får! En datorgenererad, om man inte går till gravatar-sajten och laddar upp precis den bild man själv vill ha. Den syns då inte bara på wordpress, utan på andra sajter, bloggar och forum som anslutit sig till Gravatar-systemet.

    Se så fin bild jag har, till exempel.😉
    Ingen knyppling där inte. Möjligen krympling, i så fall…

  7. 7 itmamman maj 8, 2008 kl. 4:53 e m

    Ja men Ozzy har ju en ena gången och ingen andra gången. Fattar nada! Ska vi prata irl istället?

  8. 8 Maken maj 8, 2008 kl. 7:42 e m

    Det kan vi göra. Du kan väl komma ner i källaren?😉

  9. 9 tinate maj 8, 2008 kl. 10:14 e m

    Då går jag ner i min källare….

  10. 10 Stellan maj 9, 2008 kl. 4:34 e m

    Nu har Ozzy knypplade dukar vid varje kommentar! Men inte förut! Eller? Hjälp.
    Tintae, där är jag sällan om jag slipper. Försöker få upp Maken istället.

  11. 11 itmamman maj 9, 2008 kl. 4:38 e m

    Ovanstående kommentar är skriven av IT-mamman (som inte loggade ut på Makens dator och fick hans namn…)

  12. 12 Persilja maj 11, 2008 kl. 10:39 f m

    Härreje vilket spektakel för lite färg och form! Ser ni inte att det lyfter IT-mammas blogg till oanade höjder? Nu får man lite mönster och färgglädje på köpet till allt annat gott man bjuds här. Ska bli sååå spännande att se vad jag är för mönster och färg. Hoppas på grönt och mjuka former…

  13. 13 Persilja maj 11, 2008 kl. 10:39 f m

    Turkost och kantigt…ja, men det är okej! Det är väl sån jag är då om gravatar tycker det!


Kommentera

