Är det någon

…mer än jag som lipar när ni ser Klass 9A?

4 Responses to “Är det någon”


  1. 1 Bloggblad maj 6, 2008 kl. 9:29 e m

    Jag har inte sett mer än snuttar av andra avsnitt, men blev ändå lite gråtmild.
    Sen känner jag att jag är himla privilegierad som mest har undervisning med en elev i taget – inga störningar i peppandet… Där har jag mina ambitioner (inte så mycket i undervisning i stort) och tar varje chans att hitta nyckeln till elevernas lust att göra framsteg.

  2. 2 itmamman maj 6, 2008 kl. 9:42 e m

    Bloggblad, det är just nyckeln man vill hitta.

  3. 3 tinate maj 6, 2008 kl. 10:12 e m

    Jag ser inte på såpor och har ratat programmet i protest.

  4. 4 IT-mamman maj 7, 2008 kl. 6:26 e m

    Tinate, jag har sett första och sista avsnittet. Säga vad man vill, men det var starkt. Fast å andra sidan lipar jag till Extreme Homemakeover också och det kan jag inte försvara.


Kommentera

