En brunch är aldrig fel

Här kommer några läskande bilder från Systerdotterns brunch från i förmiddags:

Yummy:

Hon har varit i New York och blivit ett med den amerikanska matkulturen. I like!

Svågern är ett med MySpace och här kan man lyssna på honom. Nice! Här kan man titta på honom:

Hjälp!

Själv är jag ett med Fuska.nu. 9-åringen hämtar tips om hur man kan komma vidare i spel och sådana viktigheter där. Nu senast fixade han en klubb på sajten och fick texten att rulla fram på sidan. Han visade mig och jag ville genast bli medlem.

”Okej, jag kan visa dig. Men du får inte skriva att du känner mig eller bli min fuskapolare. Och du får inte kalla dig nåt töntigt som Inglut eller så. Det finns en 57-årig mormor som frågar om spel för sitt barnbarn där och hon heter Inglut.”

Nu har jag mitt konto. Jag heter Mamabama och min fuskapolare är Inglut.

4 Responses to “En brunch är aldrig fel”


  1. 1 Ozzy maj 1, 2008 kl. 6:23 e m

    Hallo! Vad sägs om att det mycket svenskinspirerade föllsedagsfikat flyttas ut till öa istället? Känner mig inte så sugen på stan just nu… och inte så sugen på att ligga memsam i min lilla bunker och ha ont.

  2. 2 IT-mamman maj 1, 2008 kl. 7:17 e m

    Ozzy, vi tar ön. Bara vi inte glömmer bort det och åker åt fel håll…

  3. 3 Persilja maj 5, 2008 kl. 8:51 f m

    Mums vad mycket onyttigt!
    Mamabama…kunde du inte komma på nåt fartigare som …öh….som….öööh…..
    Okej, mamabamma det är okej.

  4. 4 itmamman maj 6, 2008 kl. 7:57 e m

    Persilja, Obama är ju upptaget.


Kommentera

