Köp en tidning och gå på föreläsning

Imorgon, tisdag, måste ni köpa tidningen Mama. Ja, ni måste. Varför? Nä, det tänker jag inte tala om – det får ni upptäcka själva. Och jag kan inte blogga imorgon och berätta varför jag ska kasta mig över tidningen, för jag ska sitta på en föreläsning på Pedagogen i Göteborg och lyssna på hur man kan använda digitala lärreseurer i skolan. (Ser nästan lika mycket fram emot det som att läsa Mama.) Någon mer som ska dit förresten? Någon jag kan säga hej till som jag aldrig har träffat irl utan bara i bloggvärlden? Det är lite spännande och småfarligt med såna möten. Åtminstone kan man låtsas att det är det. En träff i pausen? Du har min bild där uppe till höger. Nej inte på tidningsomslaget – längst upp!

8 Responses to “Köp en tidning och gå på föreläsning”


  1. 1 Mattemamman april 21, 2008 kl. 9:03 e m

    Den tidningen har ju legat här i flera dagar, nu ska här bläddras…. godnatt

  2. 2 alltiallon april 21, 2008 kl. 9:11 e m

    Jag ska på föreläsning på Lärarhögskolan i Stockholm…ajajaj nu sa jag fel igen..det namnet är ju näst intill bannlyst nu…Stockholms universitet ska det vara…så jag hinner tyvärr inte ta svängen via Göteborg..;-))). Nu gjorde du mig nyfiken på MAMA…det kanske får bli den också då…

    Sov gott, önskar dig en fin morgondag!

    http://www.alltiallon.se

  3. 3 Miss Gillette april 21, 2008 kl. 9:25 e m

    Är det den som En annan sida är med i, eller? Ja, den måste man ju kolla in.

  4. 4 Johi april 22, 2008 kl. 7:19 e m

    Mama har legat oläst i högen sedan förra veckan… *bläddrar* Aha här fanns ju din vän Persilja! Måste läsa nooogggaa!

  5. 5 Persilja april 22, 2008 kl. 9:33 e m

    Oj, vad du gör reklam, nu får de sälja många lösnummer. Du kan det där med marknadsföring ser jag…säger inte allt, lämnar läsaren lite nyfiken…
    Godnatt-hoppas både föreläsningen och efterläsningen var bra!!!

  6. 6 Persilja april 22, 2008 kl. 9:34 e m

    Hahahaha!!! NU upptäckte jag din nya länk till mig. You´re crazy girl!!! But I love you!

  7. 7 tinate april 23, 2008 kl. 6:08 e m

    Mama fanns inte på Tempo i Bigh High. Får stilla min nyfikenhet.

  8. 8 itmamman april 23, 2008 kl. 8:55 e m

    Skojigt att ni har blivit nyfikna/ har hittat/ är med i tidningen! Alla alternativ finns bland er.
    Och nu ska jag se om jag kan få in ett blogginlägg om tidningen.


Kommentera

