Strul

Jag har ingen dator! Och jag kallar mig för IT-mamman! Det går inte ihop.

Min jobbdator, som jag även använder hemma, är kaputski. IT-enheten tog hand om den igår och smsade nyss att de inte kan hitta felet. Hörde ni? Och imorgon har de inte tid och de vet inte när de ska få tid. Så när ska jag kunna jobba ordentligt?! Buääää! Tur att jag får åka runt och kånka datorer och dra sladdar och ta emot ovett för att det finns för få eluttag, att borden är fel och annat. Hade jag bara suttit vid min dator hade jag gråtit floder över att den inte fungerar. Frågan är om det hjälper om jag skäller på någon. Kanske startar den då av skrämselhicka? Jag kan inte skälla på Maken för han har åkt på ett möte. Och 3-åringen kan nog inte hjälpa det. Måste hitta någon annan.

Eller kanske inte.

Detta är skrivet på Makens dator. 12-åringen har slängt ut mig ur sitt rum eftersom jag stulit hans dator för mycket den senaste tiden. Buäää!

4 Responses to “Strul”


  1. 1 alltiallon april 15, 2008 kl. 7:41 e m

    Jag lider med dig..;-)). Själv tror jag att jag har blivit ett med min dator…;-D

  2. 2 itmamman april 15, 2008 kl. 8:44 e m

    Alltiallon, man blir lätt det. Ett med datorn alltså. Snälla, du kan väl skriva i din adress i fältet URL när du skriver kommentar, så blir ditt namn klickbart här. Vill gärna kika hos dig. Kan i och för sig leta upp din adress i mejlet som jag får när du kommenterar, men det är lite krångligare. //Lata jag

  3. 3 marie april 16, 2008 kl. 8:38 f m

    Jag har ju också wordpress och det verkar som att när jag är inloggad då visar sig inte min webbadress hos dig. Jag har nu försökt att logga ut men det står fortfarande att jag är inloggad när jag ska skriva kommentar hos dig… Jag gör i alla fall ett försök för att se om min webbadress visar sig då. Annars är den: http://www.alltiallon.se . Ha en fin dag// Marie

  4. 4 itmamman april 16, 2008 kl. 11:08 f m

    Hej Alltiallon/Marie! Nu är namnet klickbart. Tack för att du skrev! Man kanske måste skriva in URL-adressen även om man är inloggad? Vet inte, men nu fungerade det. Går genast in till dig!


Kommentera

