Äntligen

Nu kan ingen säga att jag är en slapphäck längre. Lärarinnemamman kom förbi förut och drog med mig ut. Yes – jag är en sportig människa! Arkivbild:

3 Responses to “Äntligen”


  1. 1 Johi april 14, 2008 kl. 8:25 e m

    Bra jobbat och självklart ska jag rocka för dig en dag…

  2. 2 Persilja april 15, 2008 kl. 6:00 f m

    Här händer det grejor! Och symaskinen har kommit fram! Tur du hade skydd på´n annanrs hade den nog varit trögstartad. Skönt att höra att saker verkligen kan försvinna hos andra också. Hos oss är det inte gåstavar som gäller, med vår enorma snömängd är det skidstavar!
    Mina trädgårdstankar är mer: Undrar om den där stenen är en sten eller en snöhög, eller undrar om landet kommer att tina fram innan midsommar…
    Same country, not same shit!

  3. 3 itmamman april 15, 2008 kl. 5:57 e m

    Tack Johi! Det ser jag fram emot!

    Persilja, snö? Skidstavar? Jag köpte glass idag för att det var så varmt och vårlikt. (Dock inte från glassbilen…)


Kommentera

