Ragatan kraschlandar i soffan

Inget svar från Hemglass i min e-post.

De kanske väntar på att den jobbiga mamman ska lugna ner sig. Fast jag hotade väl inte med att kasta ägg på bilen nästa gång den kommer så sent? Eller gjorde jag det? Glömde tyvärr att tala om för dem var jag bor, så det kanske inte är så lätt för dem att ta chauffören i örat. Jag måste bli bättre på att vara asjobbig och kärringaktig. Fast övning ger färdighet…😉

Nu ska jag ha en lugn kväll. Äta, ta ett bad och krascha framför tv:n. Den här dagen har varit extrem. Uppackning, installation och utbärning av datorer. Och skrivare. HELA dagen. Ryggen piper och kvider. Tur att man inte glömde någon sladd i någon av kartongerna så man fick rota igenom allt en gång till. Det har nämligen hänt förr…

0 Responses to “Ragatan kraschlandar i soffan”



  1. Kommentera

Kommentera

