Maken sitter fast

Maken är i tvättstugan. Han sitter fast, kan man säga. Flyttar han på sig far tvättmaskinen iväg. Den har redan fått en buckla och har hunnit kastat av de tvättmedelspaket som stod ovanpå. Jag ser tusenlapparna fara iväg…

Nu ska jag gå och ge Maken lite mat. Han kan ju inte svälta ihjäl där han sitter:

4 Responses to “Maken sitter fast”


  1. 1 InredningsnördenPersilja april 9, 2008 kl. 8:41 f m

    Så snygg mosaik jag ser där nedanför!

  2. 2 tinate april 9, 2008 kl. 6:10 e m

    En man i byrålådan har man ju hört talas om, men en som sitter fast till synes på tvättmaskinen. ????? Stackarn!
    Tur att tvättmaskinen inte är toppmatad. Då kunde det gått riktigt illa. Hoppas att det löser sig. Hälsa så gott!

  3. 3 tinate april 9, 2008 kl. 7:23 e m

    Tjoho! Hur har det gått?

  4. 4 itmamman april 10, 2008 kl. 5:00 e m

    Tack Persiljan! Ack vad jag blir glad av att få höra det från ett inredningsproffs! Märk väl att jag inte visar vad som finns runt omkring… Det finns en anledning till det.

    Tjoho Tinate, han är därnere fortfarande. Fast jag tror att jag har sett honom på nåt annat ställe än just ovanpå tvättmaskinen. Tror jag. Kanske ska gå ner och kolla för säkerhets skull.


Kommentera

