Aniboom

Jippie, tänkte jag när jag hittade Aniboom – ett webbaserat animationsprogram. Ingen nedladdning alltså. Men jag får inte riktigt till det. En och annan boll kan jag få att studsa, men sen då? Hur får man till skojiga figurer? Och så ska man kunna spela in med webbkamera.

Det kan inte jag.

Jo, det går att spela in med sonens webbkamera, men jag kan inte redigera i Aniboom. Det fick bli MovieMaker. 9-åringen nappade och hjälpte till att göra en kortfilm.

Har någon därute provat Aniboom? Hur gör jag?

Hjälp.

0 Responses to “Aniboom”



  1. Kommentera

Kommentera

