WordPress är uppgraderat

 Jag hade inte tänkt att vakna så tvärt. Hade mer tänkt mig en kaffekopp på nattduksbordet och en dator i knäet. Blogga lite medan jag pratar med 3-åringen som kommer och visar nya spännande saker som att hon har kladdat ner hela sitt ansikte med Lypsyl. Oj, nu ger hon sig på mitt ansikte med samma mosiga Lypsyl! Mitt i allat detta upptäcker jag att WordPressidan inte ser ut som den har gjort. Totalt omgjord! WordPress 2.5 är här och jag har inte blivit förvarnad. Det är bara att börja utforska det nya och vara glad över att jag inte håller bloggkurs idag på morgonen. Fast vid den senaste var jag otrogen och visade Blogger. Min kollega startade den här och blir döglad av riktigt många kommentarer från er. Bli inte rädd för hans bild – han är snäll i verkligheten.

0 Responses to “WordPress är uppgraderat”



  1. Kommentera

Kommentera

