Upps!

Jag skulle ha varit med och stöttat Earth Hour i lördags. Sparat el. Hade till och med lovat det på Facebook. Vad tror ni jag gjorde? Just det, jag glömde det. Så gick det med det experimentet. Jag tror till och med att jag körde extra många tvättar i tvättmaskinen och dammsög extra nog överallt. Dåligt.

Fast att glömma tandläkartiden för sonen är nästan lika illa. Det hände igår. Pinsamt.  Får skylla på att jag hade slarvat bort min kalender med alla viktiga uppgifter till allt. Dumt. Idag hände dock det fantastiska: min kära, kära beloved kollega hittade den! Den låg bortslarvad på ett annat skrivbord tre meter från mitt eget. Jag asdålig på att leta, fråga min man så instämmer han gärna.

Imorgon ska jag försöka få med mig min hjärna till jobbet. God natt!

2 Responses to “Upps!”


  1. 1 Projektledarmaken april 3, 2008 kl. 9:36 f m

    Åkej, jag kan väl instämma då. Eller också är det jag som är så fantastiskt bra på att leta. 😀

  2. 2 itmamman april 3, 2008 kl. 7:24 e m

    Svarar inte på det.😉


Kommentera

