Ergonomiska grejer kan inte vara bra

Bild från kontoret där jag spenderar en del av min arbetstid:

dsc00081.jpg

Idag satt en av kollegorna och jag på golvet och jobbade en stund efter att vi hade flyttat undan alla lånade möbler. Det gick. Lite spejsat att sitta där uppkopplad och jobba på ett hårt golv. Imorgon hoppas jag att de nya möblerna är monterade och klara. Undrar om jag får en skön stol? Har alltid undrat hur det är att ha en sån. I skolans värld brukar man få klara sig med en hård trästol, så jag vet inte om jag kommer att klara något ergonomiskt och mjukt. Jag kanske kommer att somna stup i kvarten på jobbet. Ska nog ringa och be dem om en extra hård stol iallafall.

5 Responses to “Ergonomiska grejer kan inte vara bra”


  1. 1 Johi mars 6, 2008 kl. 7:11 e m

    Va mysigt ni har haft på golvet idag!

  2. 2 Persilja mars 6, 2008 kl. 7:19 e m

    Det kan ju bara bli bättre! Hahaha!

  3. 3 itmira mars 6, 2008 kl. 8:16 e m

    Jag lovar att rulla bort till dig på min ergonomiska stol och putta på dig, om du börjar snarka högt *ler*

  4. 4 amelnestor mars 7, 2008 kl. 7:38 e m

    Med dom ytorna så kan det bli lite ergonomiskstol race som piggar upp! 😉

  5. 5 itmamman mars 7, 2008 kl. 9:43 e m

    Sicka frejdiga kommentarer! 🙂 Men snarka… Jag?


Kommentera

