Grattis

Maken som fyller 40 idag!I love you och jag vet att du läser min blogg. Det blir ingen bild i tidningen utan du blir istället uthängd här. Lite snällt och beskedligt utan bild. Because I love you, som sagt.

4 Responses to “Grattis”


  1. 1 Hemlig februari 27, 2008 kl. 8:13 f m

    Hej It-mamma och Grattis maken. (Vi ”känner faktiskt varandra:-))

    Jag har läst din blogg ett tag och länge tänkt skriva ett litet inlägg, ”retprov”: Vem är jag:-)
    Sedan har jag en hel del jag skulle vilja maila dig om angående IT och så plötsligt stod du framför mig… live… Tyvärr dagen efter min farfars död så jag var INTE pratsugen. Ber om ursäkt för tråkigt bemötande.
    Vem är jag då? Jo, en föredetta kollega som är kompis med kajakmamman med fam. Kanske att jag skulle kalla mig för ”mattemamman” om jag skulle gå på ditt tema.
    Klurar du ut vem det är så maila gärna.
    Du och din familj är dessutom inbjudna till enklare lunch i skidbacken vecka 13. Tänk vad jag vet!!
    Kul att se om det kommer något mail!

  2. 2 Maken februari 27, 2008 kl. 8:30 f m

    Tack, tack, tack. *rodnar besvärat*

  3. 3 itmamman februari 28, 2008 kl. 9:54 e m

    Hemlig, jag är ganska säker på vem du är! Mejlar dig nu och hoppas jag har rätt. Kul att du lämnade kommentar!

  4. 4 Hemlig februari 29, 2008 kl. 9:26 f m

    Helt rätt!!!


Kommentera

