Pappa

Det var längesen vi träffades. 13  år idag faktiskt. En lång tid att vara ifrån någon man tycker om. Jag tänker på dig och jag saknar dig. Din plats på jorden har inte kunnat fyllas av någon annan.

3 Responses to “Pappa”


  1. 1 anne-marie Körling februari 19, 2008 kl. 9:17 e m

    Hej – och det var längesedan för mig att vara här. Krönikan finns utlag d nu om du vill länka. OCH TACK för VARM UPPMUNTRAN, Anne-Marie

  2. 2 tävlingsledarenPersilja februari 19, 2008 kl. 9:46 e m

    Åh, så tungt att tvingas säga adjö till sina föräldrar. Jag måste hälsa på oftare! Passa på så länge det går! 13 år är en lång tid men jag läste så vackert att alla som lämnat oss finns där som valv. Hela tiden bär de upp vår värld och vi går under dem. Vi har ständigt kontakt, trots att vi inte tänker på dem hela tiden. Men de måste finnas där för att vår värld ska fungera. Äh, jag beskriver det inte alls så vackert som han som skrev det. Niklas Rådström tror jag det var.
    Kram!

  3. 3 itmamman februari 19, 2008 kl. 10:45 e m

    Anne_Marie, då ska jag genast länka!

    Persiljan, det var urvackert! En fin tanke helt enkelt!


Kommentera

