Be my Valentine

Glömt att skicka Alla Hjärtans Dag-kort? Lugn, än finns det tid. På Sprintsweets kan man göra handgjorda e-kort. Det står faktiskt några små människor på skärmen och skriver för hand! Ser ganska skojigt ut. Jag gjorde det här till Maken och tog en Print Screen innan den sista gubben hade skrivit klart bokstaven N, därför blev det lite konstigt. Men det blev iallafall ett kort. Puss darling!

valentin.jpg

6 Responses to “Be my Valentine”


  1. 1 Erikga februari 14, 2008 kl. 7:32 e m

    Fint, ligger sjuk men min sambo kom hem med rosor och en chokladask. Har lite dåligt samvete att jag bara legat i sängen och inte ens orkat göra något roligt för valentines day, får blir en elektroniskt kort istället.🙂 Alltid något.

  2. 2 Erika februari 14, 2008 kl. 7:33 e m

    Fint, tack för tipset, ligger sjuk men min sambo kom hem med rosor och en chokladask. Har lite dåligt samvete att jag bara legat i sängen och inte ens orkat göra något roligt för valentines day, får blir en elektroniskt kort istället.🙂 Alltid något.

  3. 3 itmamman februari 14, 2008 kl. 8:15 e m

    Erika, lyckliga du som fick rosor och choklad! Krya på dig!

  4. 4 Johi februari 14, 2008 kl. 8:37 e m

    Häftigt kort! Vi hade bestämt att inte fira denna töntiga dag men trots det kom sambon hem med paket till mig och jag lagade god mat och hjärt-klasskaka. Du får spana in min blogg imorgon med bilder. kram

  5. 5 itmamman februari 14, 2008 kl. 9:34 e m

    Johi, jag ska spana! Lyllo dig!


Kommentera

