Grattis!

Ett stort grattis till min blogg- och mejlvän Anne-Marie Körling som fyller 50 idag! Hurra till en kvinna som uträttar massor av bra grejer och sprider det vidare!

2 Responses to “Grattis!”


  1. 1 Persilja februari 7, 2008 kl. 10:53 e m

    Oj, har du fyllt ett år! Grattis! Tänk jag var visst före dig! Det trodde jag inte.
    HUR hittade vi varann? När? Minns inte.
    Är det sista dagen i klassen imorgon?

    Varför är du så elak med dig själv???
    Prova baddräkt. Hu! Hemska saker! Rikgtigt hemska saker. Nej, det gör jag inte friviligt i nåt kallt belyst provrum inte. Fast det kanske är det jag borde…

  2. 2 itmamman februari 8, 2008 kl. 4:16 e m

    Visst har jag fyllt ett! Ja, hur hittade vi varann? Kommer ihåg att jag såg Fyrabarnsmamman på Nyligen väldigt ofta och blev nyfiken. Så jag var kanske inne hos dig först (Gillar att vara först…), men jag vet inte riktigt.
    Sista dagen idag, ja. Konstigt. Fast det gick bra. Vi har dragit ut på hejdåandet så länge nu. Fast det är aldrig lätt att lämna..


Kommentera

