Issuu

Det funkar! Det är lätt! Det är snyggt!

Ugglemamma – den kvinna som enligt Maken har förändrat hans liv – har hittat Issuu. Och jag har provat att lägga ut klassens tidning där. Det blir hur snyggt som helst! Först sparar man tidningen som pdf och sen laddar man bara upp den. Vips, så kan man bläddra digitalt! Jag visar er inte tidningen här, eftersom jag inte har frågat efter elevernas tillstånd, men om de vill så lägger de ut länken på klassens blogg eller på sina personliga bloggar. Vi får se. Ska visa dem imorgon.

3 Responses to “Issuu”


  1. 1 Åsa K februari 6, 2008 kl. 10:44 e m

    Jodu, jag är nästan bästa kompis med maken din just nu.

    Och det verkar löna sig. För på 4 feb tror jag att jag hittade vad jag så länge letat efter, bland annat på MMB (se min kommentar på https://itmamman.wordpress.com/2008/01/09/las-om-klassens-blogg-pa-multimediabyran/ )

    Hemlig? DU?

  2. 2 itmamman februari 7, 2008 kl. 5:51 e m

    Åsa K, 4 feb? Jag fattar inte riktigt måste jag erkänna… Grunnar och grunnar men vet inte riktigt vad du menar. Help, please!

  3. 3 itmamman februari 7, 2008 kl. 8:47 e m

    Åsa K, NU trillade tioöringen ner. Jag fattar. Även om det tog lång tid… Nä, jag är inte hemlig överallt.


Kommentera

