Bloggen fyller ett år!

Hurra idag fyller bloggen ett år! Från början låg den på Högskolan Västs server, men jag bytte ganska snabbt till WordPress egen. Ett av de första inläggen tillägnade jag min kursledare Jan. Jag vet att rubriken är lite väl stark, men han är en man värd att ösa lovord över:

Jag älskar Jan

Igår satt jag hela dagen och spelade in ljud, mixade ihop det och la det till bilder i MultimediaLab. Skickade sen in arbetet till Fronter (kursplattformen) och andades ut. Provade att öppna filen i Fronter för att se om allt gått bra. Den gick inte att öppna! Sömnlös natt. Vad kunde ha blivit fel? Nu på morgonen såg jag att Jan (vår lärare) svarat på mitt panikmejl. Han hade visst kunnat öppna det. Behöver Winrar för att läsa en packad fil. Det är mycket jag inte kan än. Jan – you made my day!
Fast maken är ju mannen i mitt liv. Han verkade ha lite problem med mitt nya IT-intresse i början, eller vad tror ni om hans inlägg Hjälp det ligger en IT-mamma i min säng?
9 Responses to “Bloggen fyller ett år!”


  1. 1 Maken februari 5, 2008 kl. 9:27 f m

    Ossj. Man får gratulera! Det kanske vi ska fira med en semla? Eller fem.

  2. 2 Pippi februari 5, 2008 kl. 3:55 e m

    Grattis till ett års bloggande. Må det bli många till 🙂

  3. 3 Johi februari 5, 2008 kl. 8:01 e m

    Hurra hurra! Hoppas ni kalasar på semlor!

  4. 4 Bengt februari 5, 2008 kl. 8:05 e m

    7-zip är open source och kan dekompressa rar filer…
    http://www.7-zip.org/sv/

  5. 5 anne-marie Körling februari 5, 2008 kl. 9:06 e m

    Så glada vi blir. Hurra! Hurra! Hipp och Hurra! Du är braaaaaa! Anne-Marie

  6. 7 Ozzy februari 5, 2008 kl. 9:51 e m

    Haddenäran på ettårsdagen lilla blogg!

  7. 8 molle februari 6, 2008 kl. 9:45 f m

    Grattis på ettårsdan!

  8. 9 itmamman februari 6, 2008 kl. 7:30 e m

    Tack, tack, tack alla ni! Oj vad bloggen känner sig firad! 🙂


Kommentera

