Nähä

Är min blogg 2.o? Svaret är :-(. Av 66 möjliga, fick bloggen ynka 6 poäng. Du kan testa din egen sajt här.

20.jpg
6 Responses to “Nähä”


  1. 1 Johi januari 30, 2008 kl. 8:51 e m

    Fattar eg inte så mkt men jag fick 8 poäng! Pilutta dig!

  2. 2 Persilja januari 30, 2008 kl. 10:11 e m

    Jag fick också 6 points.
    På Verkstan fick jag 7.
    Sickna loosers vi är!

  3. 4 tinate januari 30, 2008 kl. 11:01 e m

    Jag fick 7!!!! Jag ”actually mentions web 2.0” och ”attempts to be XHTML strict”. Det låter väl bra, eller????
    Okej det var inte 66, men inte så långt från en 10 poängare och det är ju inte helt fel!

  4. 5 Nisse januari 31, 2008 kl. 11:00 f m

    Hejsan!
    Jag fick 10 men när jag läser vilka man skulle ha haft för att få ‘full pott’ så blir jag tveksamt till om det egentligen är så bra att få höga poäng.

    Och jag har en s.k. favicon som funkar men den hittade den inte?

    Och jag vet att jag inte har klockren XHTML-validiering. Och det är faktiskt lite deppigt. Det kan stöka till det för en del RSS-flöden.

    Och inte hittade den min RSS heller?

    Alltså skulle jag haft 12 påståenden ‘rätt’.

    Ha’ de’!

  5. 6 itmamman januari 31, 2008 kl. 5:47 e m

    Tinate och Nisse, grattis!! Jag ligger i lä.
    Testet är nog inte helt tillförlitligt… 😉


Kommentera

