Guitar Hero lämnar inte ut sitt lösenord

images.jpgJag har smitit ifrån konserten, men ska snart in på scen igen. Är bara här för att kolla bloggen, dricka vatten och torka svetten ur pannan. Vill ni läsa något som har med IT att göra, gå då in på Makens blogg och läs om vilka lösenord folk väljer. Någon som känner igen sig? Inte jag, för mitt är väldigt fiffigt. Nej, jag talar inte om det!
Nu ropar fansen. Måste in på scen igen.

4 Responses to “Guitar Hero lämnar inte ut sitt lösenord”


  1. 1 Annis januari 23, 2008 kl. 8:12 e m

    Vilken har du tvåan eller trean? Vår familj är galen i spelet just nu. Vår x-box gick sönder dagen före julafton så vi fick igen den i veckan. Då började spelandet…den enda som inte får spela är jag! 😉

  2. 2 IT-mamman januari 23, 2008 kl. 9:43 e m

    Annis, får du inte spela?! Vilken tortyr! Vi har trean, eller sonen har trean menar jag. Wii-varianten. Ni då?
    Men du har väl provat? Vi kan ju tävla mot varandra! Om vi har samma. 😉

  3. 3 Annis januari 25, 2008 kl. 10:29 e m

    Vi har tredje till x-box 360. De dissar mig här hemma!

  4. 4 itmamman januari 27, 2008 kl. 8:44 f m

    Poor Annis! Men du kan öva i smyg och bräcka alla sen.


Kommentera

