Hjälpen kom från Gnesta

Just när jag hade tappat bort min blogginspiration fick jag en inspirerande kommentar från Gnestapelle. Han hade letat upp Mr Negroponte åt mig på Facebook och sett att mannen bara hade 21 vänner. Gav mig till och med länken! Tack käre vän!

Så vad gjorde jag?

Jag skickade naturligtvis en förfrågan till Mr Negroponte och undrade om han ville vara min vän och förklarade att jag högaktar honom å det djupaste. Eller nåt i den vägen. Nu återstår bara att se om han vill ha mig.

De har dag där borta i USA just nu. Då borde han väl svara snart. Han kanske är på lunch. Snart svarar han nog.

Inte än, men snart.

Om en liten stund kanske.

Okej, han får en kvart på sig, sen stänger jag av datorn.

….

……

…….

Imorgon har han nog svarat.

0 Responses to “Hjälpen kom från Gnesta”



  1. Kommentera

Kommentera

