En lätt liten sak

En dator till varje elev, precis som man ger en penna till varje elev – det är vad jag vill ha. Och då skulle den nya Macbooken passa fint, om den börjar tillverkas. Lättare och billigare – vad mer kan man önska? Eller ska de ha en sån här? Det verkar vara hemligt vad Apple hittar på, så vi får se hur det blir.

2 Responses to “En lätt liten sak”


  1. 1 Johi december 27, 2007 kl. 5:04 e m

    Stopp – först måste det väl bli en dator till varje lärare!!! Fast jag ger upp och ska själv införskaffa mig en ny laptop. Du som kan allt – om du fick fria händer vilken bärbar hade du köpt då och varför?

  2. 2 IT-mamman december 27, 2007 kl. 6:50 e m

    Johi, en dator till varje elev OCH varje lärare! Men det där om att jag kan allt…hi, hi, hi (rullar runt på golvet och tjuter av skratt).. har du fått om bakfoten. Nåt så in i bänken. Fast om jag fick köpa en ny laptop så skulle det bli en Mac och så skulle jag se till att jag kunde köra Windows på den också.


Kommentera

