RSS

Jag älskar jullov! Vem gör inte det? Man hämtar sitt kaffe och kryper tillbaka ner i sängen, sen hör man datorn ropa och så får den hoppa upp i sängen den med. Sen blir man sittandes där ett tag. Ett bra tag.

Nu på morgonen bestämde jag mig för att äntligen fixa in alla de bloggars, som jag läser, RSS-flöden. Det skulle jag ha gjort för länge sen, men… saker tar tid ibland. Så nu kan jag hålla bättre koll på er, mina kära vänner. Ni kommer inte att märka mig i er statistik, om jag inte går in på er sajt för att kommentera eller så, men jag sparar så mycket tid på det här sättet. Därför blir det så. Under lovet ska jag uppdatera min bloggroll och fixa lite till, men nu är det faktiskt dan före dopparedan och jag måste göra marsipangodis. Prioritering heter det visst.

2 Responses to “RSS”


  1. 1 Miss Gillette december 23, 2007 kl. 8:53 e m

    Det behöver du inte be om ursäkt för: att du prenumererar. Känns som enda vettiga sättet att hålla koll på sina favvobloggar. Vad är väl en statistik på slottet?🙂 Har man fler än fem som man vill följa är risken stor att man börjar glömma en del av dem, och så blir de ju inte lästa alls.

  2. 2 IT-mamman december 23, 2007 kl. 8:58 e m

    Miss Gillette, tack för att du förstår! Pratde precis med maken när plinget om din kommentar kom. ”Måste läsa vad Miss Gillette skriver”, sa jag. ”Jaha”, svarade han. ”Hon har tvättat bilen idag.” Som om han pratade om en granne. Hi,hi, vi vet allt om dig!


Kommentera

