Bara ett inlägg till

Jag ska prioritera marsipantillverkningen, men först en julklapp till mina framtida kollegor. Det blir en länk i paketet. Varsågoda:

Den leder till Nätkulturer.

Kommentarer på det?

Och till alla andra: En synnerligen God Jul önskar jag er! Med detta lovar jag att inte komma tillbaka förrän efter jul. Lovar.

8 Responses to “Bara ett inlägg till”


  1. 1 kajsasi december 23, 2007 kl. 3:45 e m

    Vore inte så dumt med en resa till Kina. Det är en dröm sedan länge.

    GOD JUL på dig IT-mamman.

  2. 2 IT-mamman december 23, 2007 kl. 4:18 e m

    Kajsasi, vi kan väl åka ihop på den där IT-grejen? Skulle vara roligt. God Jul på dig med!

  3. 3 Lallis december 23, 2007 kl. 6:25 e m

    God Jul, goa du!
    Hoppas att din/er julhelg blir fin och harmonisk och full av gemenskap och glada stunder.
    Kram Lallis

  4. 4 IT-mamman december 23, 2007 kl. 6:43 e m

    Lallis, och God Jul på dig med goding!

  5. 6 Persilja december 24, 2007 kl. 11:30 f m

    God jul kram!!!! På julafton och allt. Kunde inte hålla mig! KRAMAR!!!

  6. 7 Lotten Bergman december 24, 2007 kl. 9:15 e m

    Ska bara meddela att enligt min definition är julen slut om tre timmar, så då är det ok att blogga igen imorrn.

    (”Julen är slut” betyder bara att man inte behöver köpa julklappar. Alla ljus och allt mys fortsätter utan att påverka bloggandet.)

  7. 8 itmamman december 26, 2007 kl. 9:33 f m

    Nisse, Persilja och Lotten, God Jul på er med! Eller God fortsättning eller vad man säger.


Kommentera

