Nu har det slagit slint

Jag har chattat med Gud. Japp. Nu tror ni det har slagit slint i huvudet på mig. Men det var väldigt kul faktiskt. Prova själva. Tipset fick jag av Jan Svärdhagen och ni hittar länken på hans blogg.

igod.jpg

6 Responses to “Nu har det slagit slint”


  1. 1 Johi december 20, 2007 kl. 9:58 e m

    Vi lever i en sjuk värld…

  2. 2 itmamman december 20, 2007 kl. 9:58 e m

    Johi, men ganska rolig…

  3. 3 Persilja december 21, 2007 kl. 10:11 f m

    Detta nappade jag förstås på! Jag frågade om han var man eller kvinna. Han svarade ”male of course do you really expect av woman to run this show?”
    Han har humor! Haha! Chattat med gud. Nu har jag gjort allt!

  4. 4 itmamman december 21, 2007 kl. 10:45 f m

    Persilja, ja visst har han humor! Fattar inte hur svaren kan bli som de blir. Men skoj är det.

  5. 5 Pippi december 21, 2007 kl. 8:36 e m

    Ja, det var verkligen kul. Var ju också tvungen att testa🙂 Kanske skulle kunna bli en intressant rad i en framtida eventuell cv: Haft direktkontakt med Gud *fniss*

  6. 6 itmamman december 21, 2007 kl. 8:55 e m

    Pippi, visst var det skoj! Fast jag är inte säker på att du skulle få jobbet om du skrev så…


Kommentera

