Och vinnarna är…

Ja, det blir tre vinnare i tävlingen eftersom det bara var, snyft, tre tävlande bloggare. Tack, tack, tack för att ni tog er tid att fundera ut så viktiga saker som ni gjorde!

Alltså är det bestämt att IT-pedagogerna kommer att inleda dagarna med:

Måndag Allsång (Förslag av IT-Mira och mig)

Tisdag Dans (Förslag av Översättarhelena)

Onsdag Läsande av viktiga bloggar, bl.a. Teacherjohis (Förslag av Teacherjohi)

Torsdag Yoga och chokladätning eftersom vi då är ganska nedgångna (Förslag Ingela)

Fredag Vi inleder helgen och går hem innan vi hunnit börja (Förslag av mig)

Det ser bra ut och jag känner mig lugn inför mina nya arbetsuppgifter. Jag mejlar er som kommenterat och vunnit, så får ni min mejladress och kan skriva er postadress, så kommer musen i ett brev. Det lät lite krångligt, men jag vill inte lämna ut min mejladress här på bloggen.

4 Responses to “Och vinnarna är…”


  1. 1 Ingela december 16, 2007 kl. 9:13 e m

    Oj vilken överraskning! Jag vinner så sällan. Kan i o f s bero på att jag sällan tävlar och aldrig köper en lott…

    Tack!

  2. 2 Översättarhelena december 16, 2007 kl. 9:37 e m

    Jamen, det var ju rättvist! Trebarnsmamma, eller? 🙂

  3. 3 itmira december 16, 2007 kl. 9:39 e m

    Det var värdiga vinnare, jag ser fram eomt våra arbetsveckor! Själv har jag bara ätit choklad, lussekatter och god mat hela helgen. Inte ens öppnat datorn, en sådan förtappad datornörd!

  4. 4 itmamman december 16, 2007 kl. 9:44 e m

    Ingela, skoj att just du vann när du vinner så sällan!

    Översättarhelena, ….mmm, du har fattat. Tre barn ja.

    IT-Mira, du låter som en sund människa som har avhållit dig från datorer. Jag funderar på att gå på avvänjning under lovet. Vet du någon bra klinik? Funderade ett tag på om du också skulle ha en mus, du som hjälpte till att komma på allsångsförslaget, men då var ju inte tävlingen uppfunnen. Fast du kan säkert få något du med när vi väl har kommit igång.


Kommentera

