IT-julklappar

Här kommer dagens tips på var man kan köpa sina IT-julklappar. Att jag rekommenderar denna e-butik är av grymt själviska anledningar. Som att min man har lagt upp sajten och att allt som handlas där kommer mig till godo.😉

Uppdaterat: OK, eftersom Maken på sin blogg lämnar 10 procent rabatt på det du köper i butiken, måste ju jag också göra det. Så om du fyller i formuläret och lämnar en beställning, skriv då ” IT-mammarabatt”, så får du dina 10 procent. Kom å köp!

1 Response to “IT-julklappar”


  1. 1 Maken december 4, 2007 kl. 7:02 e m

    Kom och köp! Jättefina saker.😀
    För övrigt har jag lagt upp en annons på min egen blogg där jag lämnar tio procents bloggrabatt. Det tycker jag nog att IT-mammans fans kan få också.


Kommentera

