Efterlysning

Efterlysning: En styck symaskin + tre stycken chokladkalendrar gömda på väldigt bra ställe. Hittelön: Glögg.

7 Responses to “Efterlysning”


  1. 1 Ugglemamma december 2, 2007 kl. 2:46 e m

    Lycka till med letandet!

    I detta huset gäller följande:

    finnes: finfin pepparkaksdeg och nystädat kök (som ugglemamman avstod från datorer en hel kväll för att fixa!)

    saknas: familj med stjärntindrande ögon som vill baka

    Men men, de kommer väl hem vad det lider. Under tiden roar jag mig vid datorn😉

  2. 2 IT-mamman december 2, 2007 kl. 3:22 e m

    Ugglemamma, jag tror inte du är så ledsen över att behöva vänta vid datorn…😉

  3. 3 Lallis december 2, 2007 kl. 7:05 e m

    Hejsan!
    Nu har jag så smått börjat blogga igen. Sidan är samma men adressen är lite annorlunda.
    http://laila.nolvi.se

    Pok
    /Lallis

  4. 4 kajsasi december 3, 2007 kl. 8:07 e m

    Tur att man har små ettor i klassen, mina halvt vuxna söner har glömt det där med kalendra, men adventsljusstake i fönstret tycker de om.

  5. 5 itmamman december 3, 2007 kl. 8:37 e m

    Kajsasi, vad skönt det låter att inte behöva bekymra sig om borttappade kalendrar… Fast varje ålder har väl sitt.

  6. 6 Barndomsvänmamman december 3, 2007 kl. 8:57 e m

    Du kan hämta en symaskin två hus bort på gatan om du vill! Här gör den ingen nytta alls, står mest och skräpar och ger mig ett konstant dåligt samvete för hur ohändig jag är. Jag nästan avundas dig som inte kan hitta din!

  7. 7 itmamman december 3, 2007 kl. 9:00 e m

    Nä men Barndomsvänsmamman! Grattis på Stora Dagen! Hoppas du fick hälsningen. Jag hämtar den gärna, fast kan jag hämta några chokladkalendrar på samma gång?


Kommentera

