Julklappstips för Mac-frälsta

Kolla in här vad du kan köpa till din Mac-kvinna i julklapp. Eller skriv upp det på önskelistan själv!

7 Responses to “Julklappstips för Mac-frälsta”


  1. 2 Persilja november 23, 2007 kl. 11:14 e m

    Köp ett par hemsydda eller varför inte tovade örhängen istället. Jag kan sy små bärbara datorer i tyg som kan dingla läckert i öronen.
    Inte det?

  2. 3 IT-mamman november 24, 2007 kl. 8:21 f m

    Fredrik, så nu köper du ett par då? Du blir säkert jättesnygg i dem!

    Persilja, ska avslöja att jag inte har hål i öronen. Annars hade jag köpt ett par tovade av dig på direkten. Absolut. (Du ser inte hur jag håller fingrarna bakom ryggen va?)

  3. 4 Persilja november 24, 2007 kl. 10:11 f m

    Va???? Inga hål i öronen???? Vilket århundrade är du född i? Hål i näsan? Ögonbrynet? Naveln..? Andra ställen? Nä jag vill inte veta! Haha! Förresten om du lovar att inte säga nåt har jag inte heller några hål i öronen eller andra ställen. Gjorde ett par hål (i ÖRONEN) när jag var 20 men de väcte igen sommaren efter och sen dess bryr jag mig inte…

  4. 5 IT-mamman november 24, 2007 kl. 11:21 f m

    Persilja, jag har kontaktallergi.😦 har inte vågat utsätta mig för mer.

  5. 6 Åsa november 24, 2007 kl. 12:50 e m

    Tovade laptops i öronen. Vilken dröm!!

    Annars tycker jag detta är den ultimata julklappen för en IT-mamma – http://www.nabaztag.com/en/m-4-nabaztag-a-day-in-the-life-of-nabaztag.html

  6. 7 itmamman november 24, 2007 kl. 1:47 e m

    Persilja, du har en kund! Se till att lägga ut tovade örhängen i butiken – laptops ska det vara ja. Åsa köper.

    Åsa, hjälp! Aldrig i livet att jag skulle vilja ha en så hare hemma hos mig!


Kommentera

