Snart på en blogg nära dig

Jag ska.

Blogga om mötet med Josef Fares och rektorsakademiens Fredrik Svensson och allt som hände på Film i Väst igår. Det kommer. Men just nu måste jag leta reda på 3-åringens gymnastikdräkt och komma ur pyjamasen. Och nu ringde Maken och sa att han mellanlandat i London. Jag trodde inte att han lämnat USA än! Tillvaron blir genast lite mer hektisk, men jag är ju glad att få hem honom. Återkommer med bilder från gårdagen (en särskilt tillägnad dig Tina).

2 Responses to “Snart på en blogg nära dig”


  1. 1 Tina november 17, 2007 kl. 1:30 e m

    Jag väntar med spänning…


Kommentera

