Nu kommer Yahoo och Google med detta

Knappt har man hunnit trycka Publish på sitt inlägg om OpenSocial, så sågas det av Yahoo och Google. Det är de som sitter på Facebookdödaren. I några dagar till kanske måste tilläggas, innan någon annan aktör dyker upp…

6 Responses to “Nu kommer Yahoo och Google med detta”


  1. 3 Persilja november 15, 2007 kl. 10:08 e m

    Inte

    Kolla nu vad wordpress sa:

    WordPress

    Du skriver kommentarer för snabbt. Sakta ner.

  2. 4 Persilja november 15, 2007 kl. 10:08 e m

    dumma wordpress mutter mutter skriver för snabbt bah!

  3. 5 Maken november 16, 2007 kl. 6:24 f m

    Fast jag tror att det hänger ihop lite med OpenSocial. Eller? Jag läste inte så noga.

  4. 6 itmamman november 17, 2007 kl. 8:09 e m

    Persilja, klaga inte på Facebook och WordPress – mina vänner!

    Maken, nja det tror jag inte. Man ska kunna klicka på aavsändaren av ett mejl och komma till en profilsida, om jag har fattat det rätt.


Kommentera

