Dagens fråga

Dagens fråga (från Maken):

Filene’s Basement. Ligger runt hörnet från hotellet, är som en korsning mellan Lager 157 och Ullared. Märkeskläder i massor till priser som varierar från riktigt billigt till skapligt. Vad vill du ha?

Vad svarar man på det?

”ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Har just kommit hem från musikskolans Astrid Lindgren-konsert.  11-åringen spelade piano. Han hade laddat videokameran och instruerat mig att jag var tvungen att filma hela konserten. Och visst skulle jag det. Kom hem sent och grabbade tag i kameran och så for vi. Konserten började, jag filmade första låten, sen kom meddelandet ”Tape End” i displayen. Aj då! OK, jag fotar med digitalkameran. Två kort knäpptes, sen var batteriet slut. Så kan det gå. Men det var en fin konsert.

4 Responses to “Dagens fråga”


  1. 1 Maken november 13, 2007 kl. 6:49 f m

    Åh nej. Då får jag ju inte se! Jaja, han var säkert jätteduktig.

  2. 3 Persilja november 13, 2007 kl. 10:29 e m

    Ååå, en son som spelar piano! Ack, min hemliga dröm! Tänk att sitta där och svämma över av stolthet. Hm, nåja, steg ett är väl att skaffa piano. Efter att jag kastat ut några möbler då…
    Nej, jag byter dröm:

    Åååå, en son som spelar gitarr, min hemliga dröm! osv…

  3. 4 itmamman november 13, 2007 kl. 10:36 e m

    Men han spelar ju redan gitarr, Persilja! Visst? Det har jag läst på din blogg, så det så!


Kommentera

