Godkänd!

Yes, jag är klar, godkänd, stämplad, färdig, finito och happy!

Jan mejlade att rapporten blivit godkänd, så då har jag mina IKT-poäng. Det var en positiv överraskning mitt bland alla utvecklingssamtal, jobb i 180, en och annan PowerPoint som behöver bli gjord i ett nafs, lotsning av besökande författare och annat som ska ske på en och samma gång. Mitt i ett liv med  krånglande varmvatten och Make som ska iväg på USA-resa. Så det var positivt. Hurra!

9 Responses to “Godkänd!”


  1. 1 Persilja november 8, 2007 kl. 9:50 e m

    Grattis! Skönt va?
    Ha nu en låååång och skön helg utan några måsten (om det går)!
    Har snart kramp av allt ”hållande” du vet vad!

  2. 2 itmamman november 8, 2007 kl. 10:13 e m

    Utan måsten? Med en karl som ska iväg och en familj som ska rattas på egen hand? Jo, den blir nog skön..
    Men nu är jag dummare än dummast. Vad då ”du vet vad?” Nej, jag vet inget! Berätta!

  3. 4 Helen Pettersson november 9, 2007 kl. 7:26 f m

    Grattis!
    Tänk att du fixade mitt ibland allt annat. Det gjorde inte jag. Men jag har ett nytt mycket utmanande arbete i en särskild undervisningsgrupp år 6-9. IT studierna får ligga på hyllan ett tag men jag läser två andra bra kurser. Ha det gott! Jag är inne och kollar hos dig då och då, det piggar upp vardagen.

  4. 5 miss gillette november 9, 2007 kl. 9:34 f m

    Grattis, bra jobbat!

    Ofta är det ju så att man tokpresterar på alla möjliga områden när man väl har fått upp ångan. Du verkar vara inne i en sån period och det tror jag är välförtjänt…

  5. 6 kajsasi november 9, 2007 kl. 4:30 e m

    Grattis! Du klarade det på två terminer, bra gjort!

  6. 7 itmamman november 9, 2007 kl. 8:15 e m

    Ozzy, en dag kan du skriva samma sak!

    Helen, vad roligt att höra ifrån dig! Har du börjat blogga igen? Säg till i så fall, så jag kan hålla koll på vad du har för dig. Tog bort alla kursbloggar som inte uppdaterades så ofta, men säg till om du är tillbaka! Vilka kurser läser du nu?

    Miss Gillette, tack för de orden! Jo, nog har jag tokjobbat..

    Kajsasi, om jag inte är helt fel ute, så är du nog på väg att avsluta kursen du med? Lycka till! Vi håller kontakten via bloggarna!

  7. 8 kajsasi november 12, 2007 kl. 8:14 e m

    Jag tror inte jag blir klar förrän efter jul. Men klart att vi håller kontakten via bloggen.


Kommentera

