Och så gick jag under jorden

Ja, det är just vad jag gör. Jag drar mig tillbaka några dagar. Och skriver min slutuppsats på IKT-kursen.  De två äldsta åker till mormor i tre dagar och 3-åringen lämnas på dagis.

Nu ska jag börja med att se vad eleverna har svarat i enkäten de fick för två månader sedan och vad de har svarat nu, efter att ha blivit totalbombarderade av IT.

Kanske lika bra att sätta igång. Så hej på ett tag! Kanske till imorgon eller så.

2 Responses to “Och så gick jag under jorden”


  1. 1 anne-marie Körling oktober 29, 2007 kl. 10:22 e m

    Du får dra dig undan – när du gjort det en stund – drar vi fram dig i ljuset igen. Lycka till med uppsatsen… nästa vecka börjar jag plugga… blugga… kanske det blir… Kram Anne-Marie

  2. 2 itmamman oktober 30, 2007 kl. 9:49 f m

    Anne-Marie, va börjar du plugga?!! Du som bytt jobb, föreläser och skriver böcker! Är du galen eller hur står det till?
    Nä, du klarar det. Det märks på din blogg att du har kapacitet till så mycket!


Kommentera

