Och där var den iväg

Japp. Där satt den. Uppsatsen är inskickad. Jag sa väl att jag är grymt effektiv när jag lägger den sidan till? Puhhhhh. Nu ska jag flämta en stund, dricka ett glas vatten och invänta svaret på om den blivit godkänd. Det kan ju ta ett tag förstås, så jag får väl vänta med segerskuttet tills dess.

15 Responses to “Och där var den iväg”


  1. 2 itmamman oktober 29, 2007 kl. 4:49 e m

    Persilja, nu börjar jag leva igen! Ska genast kika in hos dig. Fast igår låg din server nere.

  2. 3 Ozzy oktober 29, 2007 kl. 5:00 e m

    Facebook är skitbra ibland, bland annat vad gäller FÖLLSEDAGAR! Grattis i förskott om jag glömmer säga det imorrn! Hurra hurra hurra hurra!

  3. 5 Pippi oktober 29, 2007 kl. 8:45 e m

    Passar också på att utbringa ett fyrfaldigt inför den förestående födelsedagen🙂

    Skönt att ha fått iväg uppsatsen kan jag tänka, tror absolut att den blir godkänd! Varför skulle den inte bli det?

  4. 6 IT-mamman oktober 29, 2007 kl. 8:51 e m

    Pippi, tack! Vad skoj det är att bli firad!

    Med uppsatser kan man aldrig veta…

  5. 7 Pippi oktober 29, 2007 kl. 9:29 e m

    Ja, det var väl det då… Att det är svårt att veta. Men jag tror i alla fall att det kommer att bli så bra så🙂 Det är bara en känsla jag har…

  6. 8 Persilja oktober 30, 2007 kl. 8:03 f m

    Hipp hipp Hurra för den kära IT-mamman idag!
    Massor av tårta och glass önskar jag dig idag!
    Kram Kram!

  7. 9 kicki oktober 30, 2007 kl. 9:35 f m

    Hörde att det var någon som fyllde år…
    kram och grattis…kicki

  8. 11 Lilla My oktober 30, 2007 kl. 2:07 e m

    Grattis till ålder och uppsats.Ha det gott!!

  9. 12 Esters Mamma oktober 30, 2007 kl. 2:18 e m

    grattis p[ f;delsedagen… ester har hj’lpt mig att skriva och mina prickbokst’ver har f;rsvunnit fr[n tangentbordet.
    hoppas att du f[r allt du ;nskat dig

  10. 13 IT-mamman oktober 30, 2007 kl. 2:37 e m

    Tack Lilla My och Esters Mamma! Men vaddå försvunnit? Finns det en prickbokstavstjuv?!

  11. 14 Esters Mamma oktober 31, 2007 kl. 11:47 f m

    jag trodde det jag oxå men sen kom lite persilja och en make… *han suckade och sa jag har ju visat dig tidigare* och vips var prickarna tillbaka🙂
    titta här, åäö

  12. 15 itmamman oktober 31, 2007 kl. 12:38 e m

    Esters Mamma, skönt att det blir lite ordning igen!


Kommentera

