Voki

voki.jpgHos Oslagbar hittade jag Voki, en grej man kan göra för att ge sig ett ansikte och en röst. Jag provade, men naturligtvis (argh!) stöder inte WordPress tjänsten, eftersom det finns java script i vokin (Blogger klarar så klart att bädda in den). Så här får ni bara en bild av min voki, inga rörelser och inget tal. Det har jag däremot lagt in på min Facebooksida, för där funkar det. 8-åringen hängde över axeln när jag slutförde vokin. ”Det där är inte särskilt likt dig,” sa han. ”Du har inte så där långt hår.” Nä, nä, det kanske jag inte har! Men jag har inte kommit på hur man gör för att ta med sig sin voki till frissan än

5 Responses to “Voki”


  1. 1 Nisse oktober 21, 2007 kl. 7:16 e m

    Tänk… det finns massor – i den här cyberrymden som jag inte varit i närheten av.
    Första gången jag hörde talas om Facebook var när min son sa det på sitt sluddriga ohörbara sätt och jag upprepade: ”Har du en profil på facefuck?”.

    Jag är konservativ, jag har inte närmat mig Facebook än. Behöver jag det? Behöver det mig? Har jag tid?

    Vojne, vojne…

  2. 2 IT-mamman oktober 21, 2007 kl. 8:31 e m

    Nisse, nja, vet inte om man precis behöver Facebook. Men har man väl hamnat där, har den en i sitt våld. En tidstjuv.

  3. 3 decembertjej oktober 22, 2007 kl. 6:59 f m

    Hej!

    Om man provkör som pilotskola ligger priset för UNIKUM kring 3-5000:- beroende på antal elever och så. Jag har försökt att få exakta priser men det är lite svävande just när det gäller pilotskolor. Jag ska höra mig för och hör av mig till dig igen.

  4. 4 decembertjej oktober 22, 2007 kl. 7:04 f m

    Hej igen!

    Såg att jag svarat helt uppåt väggarna!!! Jag hade en licens på MML i huvudet🙂

    Det kostar mellan 5-15.000 kronor för en pilotskola (per år).
    Det var skillnad!

    Jag återkommer med mer info.


Kommentera

