Power Point-varning

Hos Lotten kan man få en lektion i hur man inte ska göra om man inte vill förstöra en Power Point-presentation. Kolla här.

Just det ja, städa var det ju…

5 Responses to “Power Point-varning”


  1. 1 Persilja oktober 13, 2007 kl. 6:43 f m

    Nu har jag lärt mig vad Power Point är! Kul film hon hade!

  2. 2 IT-mamman oktober 13, 2007 kl. 8:13 f m

    Persiljansson, ja visst var den! Power Point kan vara både bra och förfärligt.

  3. 3 Bloggblad oktober 13, 2007 kl. 3:42 e m

    Jag har noterat det.
    Påminner om en skrivelse som gick runt i mailen för några år sen, om hur man inte skulle skriva – och då var alla fel inkluderade i anvisningarna. Jag beundrar folk som ids samla ihop och göra sånt. Jättekul!

  4. 4 Jalka oktober 13, 2007 kl. 11:18 e m

    Underbar film… Jag har lärt mig att en Oh eller PP skall vara så tydlig att en förklaring inte behövs… Så borde det vara med en blogg oxå…

  5. 5 itmamman oktober 14, 2007 kl. 8:24 f m

    Bloggblad och Jalka, javisst!


Kommentera

