Från Ebay till Persiljas Verkstad

Idag kom ett paket med posten. En superduperfin grej som jag köpt på nätet. Förr, när 2-åringen inte var en 2-åring utan nyfödd, handlade jag ofta på Ebay och Tradera. Där hittade jag bra grejer, men gjorde också vissa felköp. Ibland var jag glad att jag inte vann budgivningen… 11-åringen går och sjunger på denna Ebay-låt och därför maler den nästan ständigt i mitt huvud:

Catchig va?

Men nu till mitt nyaste inköp. Något att hänga i taket. Vill du se vad det är, kolla här. Köp och få ett fint inslaget paket. Mycket bättre än Ebay.

persiljasverkstad.jpg

(Obs! Detta inlägg är inte sponsrat av någon.)

15 Responses to “Från Ebay till Persiljas Verkstad”


  1. 1 Pippi oktober 10, 2007 kl. 8:48 e m

    Spännande (och fint) paket! Den där Persilja är värd all gretisreklam hon kan få när hon gör så snygga grejer 🙂

  2. 2 itmamman oktober 10, 2007 kl. 8:52 e m

    Pippi, ja det kan nog kallas gratisreklam, men jag gillar när folk tar tag i sina idéer och gör något bra av dem! 🙂 Då kan man gärna berätta om det.
    Hörru du, varför kan jag inte klicka på ”Pippi” i kommentaren och komma in på din blogg? Skriver du in URL´n?

  3. 3 Persilja oktober 10, 2007 kl. 8:59 e m

    Den där Persilja tackar och bugar för all fantastisk gratisreklam!!! Thank you girls!!!
    Love ya!

  4. 4 Persilja oktober 10, 2007 kl. 9:00 e m

    Älskar miljön paketet vistas i! Vilket härligt bord och flaskan med trepentin och allt!!! Lovely!!!

  5. 5 itmamman oktober 10, 2007 kl. 9:03 e m

    Persilja, den där Persilja behöver nog ingen gratisreklam. Hon kommer att klara sig lysande ändå.
    Fatta vad jag letade efter bästa platsen för ett kort!! Det är en gammal skänk som står i köket och som är rätt fin och skruttig på en och samma gång. När man ser den. Ofta ligger så mycket grejer där så den är svår att hitta.

  6. 6 Ozzy oktober 10, 2007 kl. 9:39 e m

    Av formen att döma på paketet så lägger jag min gissning på att det är någon typ av festdekoration som skola användas på lördagens barnkalas!

  7. 7 Pippi oktober 11, 2007 kl. 8:27 f m

    Varför ställer ”alla” så mycket frågor om teknikaliteter helt plötsligt? 😉 Allvarligt talat: Jag vet faktiskt inte, jag skriver de flesta kommentarer från en dator där jag är inloggad på wp. I det läget har jag faktiskt inte engagerat mig så mycket eftersom det mesta är liksom… Vad ska jag säga… Förberett?

  8. 8 IT-mamman oktober 11, 2007 kl. 6:46 e m

    Ozzy, så rätt så!

    Pippi, NU funkar länken!!

  9. 9 Maria oktober 11, 2007 kl. 8:01 e m

    Vilket S N Y G G T paket det var!!!!
    Fyrabarnsmamman är T O K D U K T I G ! ! ! ! ! !

  10. 11 Pippi oktober 12, 2007 kl. 2:06 e m

    En sak till bara om gratisreklam och vad jag anser om det… Fastnade på ditt ”men”, nämligen *petimäter-Pippi* 🙂 Det är en bra grej när det gäller någon/något som man gillar och det är, enligt min uppfattning, bra att kunna och vilja ge en vän lite extra skjuts i företagandet…

  11. 12 IT-mamman oktober 12, 2007 kl. 2:45 e m

    Pippi; aj, aj, jag menade inget med mitt ”men”. Skrift kan vara svårt att uttrycka sig i. 🙂

  12. 13 Pippi oktober 12, 2007 kl. 10:07 e m

    Ja, fy… Det är det verkligen. Det är så mycket nyanser som faller bort. Jag är nog lite skadad som är så mån om att bli korrekt uppfattad hela tiden 😉 . Hoppas att morgondagens kalas blir lyckat, i alla fall! Kram och trevlig helg!

  13. 14 IT-mamman oktober 13, 2007 kl. 7:55 f m

    Tack ska du ha Pippi! Trevlig helg på dig med!


  1. 1 E-handelstips « IT-mamman Trackback vid november 2, 2007 kl. 12:33 e m

Kommentera

