Lära av näringslivet

Maken snackar IT på sin matblogg. Det som han berättar om där, kan det vara något för skolcheferna? Man vet aldrig..

4 Responses to “Lära av näringslivet”


  1. 1 Bloggblad oktober 10, 2007 kl. 6:16 e m

    I dag lärde jag mig av en ung vikarie att man kan åka till Kina, få en månads lärarutbildning och sen undervisa i engelska… Tufft gjort av en ung tjej. Gav mig lite id…. äsch – de vill inte ha en klimakteriekärring förstås…

    (I dag är tanten lite bitsk!)

  2. 2 IT-mamman oktober 10, 2007 kl. 7:31 e m

    Nej, kanske inte en klimakteriekärring, men säkert vill de ha en Bloggblad. Fast då skulle barnbarnen bli så ledsna, så stanna du i Svedala.

  3. 3 Bloggblad oktober 10, 2007 kl. 9:11 e m

    Barnbarnet skrek ett bestämt NEJ när pappan frågade om hon ville tala med mormor i telefonen… man får vänja sig vid ärlighet…

    Men i går kom en liten tredjeklassare som jag haft i min barnkör, hon slog armarna om mig och viskade: jag älskar dig… Svårt att sticka till Kina då!

  4. 4 IT-mamman oktober 11, 2007 kl. 6:42 e m

    Det var väl det jag visste – att eleverna älskar dig (och barnbarnet med)!


Kommentera

