En röd tröja och en rättelse

burmalogga.jpgHär är Anne-Marie Körlings Burma-logga, fri att sprida för den som vill visa sin sympati med munkarnas kamp och demokratin. Jag hade faktiskt på mig en röd tröja vid bloggträffen, utan att jag visste om uppmaningen om att ta på sig det. Ibland träffar man rätt.

Och så måste en rättelse in. Översättarhelena spräckte nyheten om att Svante Grundberg synts på Park i fredags. Det var antagligen Ingvar Storm, programledare för bland annat Spanarna, På minuten och Kobra, som vi såg. Och inte är han lik Svante. Kanske bakifrån.

ingvar.jpg

5 Responses to “En röd tröja och en rättelse”


  1. 1 Översättarhelena september 30, 2007 kl. 3:20 e m

    Å, tack, nu slipper jag grubbla på det! Visst måste det ha varit Ingvar.

  2. 2 itmamman september 30, 2007 kl. 6:00 e m

    Ja, visst måste det ha varit han. Och nu behövs en rättelse till: Det var Maken som kom på att det var självaste Ingvar, inte jag. Så, var inte putt längre, darling Make!

  3. 3 anne-marie Körling september 30, 2007 kl. 9:35 e m

    Tack för att du sprider. Bra att du sprider. Tack för att du sprider… vår demokratiska möjlighet. Anne-Marie

  4. 4 molle oktober 2, 2007 kl. 1:55 e m

    Jag hade i alla fall röd tröja dan efter, för jag sympatiserade då med. Men vad ska man bära för färg om man tycker att Kina ska ge fan i Tibet? De har ju haft det ungefär sådär i över femti år nu, och vem bryr sig. Liksom.

  5. 5 IT-mamman oktober 2, 2007 kl. 7:47 e m

    Anne-Marie, så gärna!

    Molle, undrar vad man ska ha på sig för att få Bush ur Irak?


Kommentera

