Skryt i kubik

Nu har det hänt. Äntligen. Bloggen har hamnat här:

nyligen.jpg

Ringade in lite om ni är som jag och annars hade missat det. Min lilla oansenliga blogg har blivit aktuell. Jorrå. Bloggblad tipsade mig och genast råkade jag slinta över Print Screen-knappen och sen var bildredigeringsprogramet redan öppnat och då var det lika bra att klistra in bilden. Eller nåt annat. (Det var det bästa ljug jag kom på).

Ja ursäkta, men jag unnade mig lite skryt så här på lördagskvällen. Imorgon blir jag säkert jantenormal igen och ångrar detta inlägg. Men nu känns det bra att ha skrivit det, så jag klickar på Publicera och stänger sedan av datorn (Det sista var ännu mer ljug).

11 Responses to “Skryt i kubik”


  1. 1 Pippi september 29, 2007 kl. 10:19 e m

    *hohoho* Klart att du ska skryta! Ditt mingel med Lars Danielsson slår ju till och med mitt möte med Mikael Persbrandt😉

  2. 2 IT-mamman september 30, 2007 kl. 7:33 f m

    Nej Pippi, inget slår det!

  3. 3 Persilja september 30, 2007 kl. 9:11 f m

    Men asså woaw!
    Säger som du, hur hamnar man där???? coooolt!!!!
    Och Nu med risk för att bli totalt utbuad och utskrattad och idiotförklarad måste jag fråga: Vem f-n är Lars Danielsson???
    Jag känner igen namnet och lite utseendet men jag har inte koll. (Skyller på att min hjärna vilat från både radio och tv ända sen maj men jag läser ju tre dagstidningar så jag borde ju veta vem han är.)Får för mig att det är han där som blev så utsatt i tsunamihistorien som inte meddelade sig om läget och informerade Göran Persson, men han kan det ju inte va för vad gör han på bokmässan? Eller har han skrivit en bok. Nej! Jag sa ju att jag skämmer ut mig för min dåliga allmänbildning nu!!! Ska genast googla och uppdatera mig, men risken är väl att jag ramlar tillbaka till minglet hit! haha!

  4. 4 Persilja september 30, 2007 kl. 9:15 f m

    Pffuii!
    Hedern är räddad!
    Det VAR ju han!
    Där slank jag undan!
    Oj, vad jag är allmänbilda! ;D

  5. 5 Studiomannen september 30, 2007 kl. 9:21 f m

    En sådan ynnest! Det gäller att hugga tillfället i flykten…

  6. 6 Bloggblad september 30, 2007 kl. 10:20 f m

    Klart att vi måste skryta med våra framgångar om ingen annan gör det!

  7. 7 IT-mamman september 30, 2007 kl. 2:21 e m

    Persilja, tuuuur att du kom på det. Han har visst skrivit en bok om sin version av vad som hände när han ljög eller inte ljög efter tsunamin. Den vill jag inte läsa.

    Studiomannen och Bloggblad, tack för att ni förstår mitt skrytsamma sida!

  8. 9 anne-marie Körling oktober 2, 2007 kl. 8:09 e m

    Min bästa… jag tycker ordet skryt är fullt – för det är inte ett ord vi behöver… jag gillar att du delar med dig… av dig själv. Jag tar emot din kunskap….och den tillför mig något. Skryt… mycket mer….tills vi hittar på ett ord för vad det är vi gör…delar med oss. Tack för att du tog min logga till dig…Kramar i massor Anne-Marie

  9. 10 itmamman oktober 2, 2007 kl. 9:01 e m

    Tack Petra!

    Anne-Marie, ja det skulle finnas ett annat ord. Kanske lite mer ”Thanks for sharing!” som amerikanerna säger.Fast ibland är skryt verkligen skryt, när man inte lyssnar på andra. Och det är inte så vackert.


  1. 1 salt » Blog Archive » Ossj Trackback vid september 29, 2007 kl. 10:05 e m

Kommentera

